Klub motoristických novinářů přepracoval v průběhu podzimu svůj portál na adrese www.kmn.cz, jeho pracovní verzi schválila listopadová členská schůze. Web je nyní připraven do ostrého provozu, tiskové zprávy či pozvánky pro členy je možné posílat na adresu info@klubmn.cz.
„Původní web na výše udané adrese bylo třeba aktualizovat a nabídnout nové funkce, portál jsme přepracovali do zcela nové vizuální šablony a přidali nové funkce. Kromě rychlých informací z novinářské komunity nyní máme i press centrum pro rozesílání tiskovek a pozvánek, dokážeme na stránky umístit video nebo fotoreportáže,“ popsal nové možnosti systému jeho webmaster Erich Handl, který funkci převzal od dosavadního správce stránek Roberta Hyana.
Mediální zázemí pro ankety a semináře, kontakty pro importéry
Web bude nyní poskytovat mediální zázemí klubové činnosti i partnerské anketě Auto roku 2024 v ČR a anketě PR roku, kterou vyhlašuje přímo KMN.
Neméně důležitá bude kontaktní sekce s aktualizovaným seznamem členů. „U jména každého novináře je uváděna aktuální redakce,“ upřesnil šéf klubu Michal Busta, který strávil část podzimu aktualizací členské základny klubu.
Flexibilní editace, možnosti rozvoje webu
Pro klubové editory nabízí portál flexibilní a přesto snadno ovladatelné prostředí. Můžou vytvářet příspěvky a stránky, jednoduše je naformátovat, vložit mediální soubory, a jediným kliknutím je obsah publikován a dostupný na internetu.
Pro každou další funkci je v systému umístěna nabídka pluginů, kde jich jsou takřka tisíce. Lze přidávat například komplexní galerie, fóra, widgety sociálních médií, ochranu proti spamu, kalendáře, optimalizace pro vyhledávače a formuláře.
Jde o portál vygenerovaný WordPressem, takže splňuje standardy stanovené W3C. Takový web pak bude spolehlivě fungovat v moderním prohlížeči a zároveň zachová kompatibilitu s další generací prohlížečů.
Aplikační framework
Kromě uživatelského rozhraní WordPress nabízí nový web KMN editorům dalších přidané funkce: překlady, správu uživatelů, HTTP požadavky, databáze, směrování URL.
Zdroj: Erich Handl, člen výboru KMN
11.12.2023Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva